Okulary przeciwsłoneczne
Wybierz markę okularów:
Okulary z gwarancją 12 miesięcy
Wysyłka w 24h
Darmowy zwrot lub wymiana do 30 dni
Pomoc
Regulamin sklepu  

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Soczewkomania.pl ul. Ludowa 1c/10, 58-304 Wałbrzych, NIP 886-276-45-15, Regon 021544844, Numer rachunku bankowego 50 1020 5558 1111 1850 2240 0091, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha pod numerem 35950.

2. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

3. Zamówienie może być anulowane lub zmienione, jeżeli nie trafiło jeszcze do wysyłki. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z działem Obsługi Klienta. W przypadku wysyłki towaru Klient ma prawo zwrotu w terminie do 30 dni bez podania przyczyny.

4. Informacje potwierdzające przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłane są na adres e-mail Klienta. Alternatywnie Klient może sprawdzić szczegółowe informacje o zamówieniu oraz status jego realizacji logując się w sklepie.

5. Zamówienia można składać:
a) za pośrednictwem sklepu internetowego przez 24 godziny na dobę
b) telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (9-17)
c) wysyłając do nas e-mail lub fax, warunkiem jest podanie niezbędnych danych, takich jak zamówione produkty, ilość, dane do wysyłki, sposób płatności oraz dane kontaktowe (telefon lub adres e-mail).

6. Akceptowalne formy płatności za zamówienie to:
a) przelew na konto,
b) wysyłka za pobraniem,
c) płatności elektroniczne (przelew online, karta kredytowa itp.),
d) płatność gotówką w siedzibie firmy w momencie odbioru osobistego produktów.

7. Aby złożyć zamówienie w sklepie za pośrednictwem strony internetowej niezbędne jest korzystanie z przeglądarki Internet Explorer lub Mozilla Firefox w wersji 6.0 lub wyższej z włączoną obsługą plików Cookie.

8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

9. Zamówienia wysyłamy Pocztą Polską przesyłką priorytetową, za pomocą paczkomatów InPost lub Kurierem DPD. Większość zamówień realizowanych pocztą dociera w terminie 1-2 dni roboczych, natomiast kurierem lub za pomocą paczkomatów w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia wysyłki.

10. Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Orientacyjny czas wysyłki widoczny jest na stronie z produktem. W przypadku wystąpienia w jednym zamówieniu kilku artykułów posiadających różny czas wysyłki, realizacja zamówienia nastąpi po skompletowaniu ostatniego produktu posiadającego najdłuższy czas dostępności.

11. W przypadku płatności przelewem na konto czas realizacji rozpoczyna się od momentu otrzymania wpłaty. Zazwyczaj przelewy przychodzą w następny dzień po dokonaniu płatności.

12. Realizujemy wysyłki zagraniczne tylko po dokonaniu przedpłaty na konto sklepu. W tym przypadku koszt dostawy ustalany jest indywidualnie.

13. Wszystkie dane przekazywane przez klienta są wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia i przechowywane są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Sklep nikomu nie udostępni danych swoich klientów oraz zawsze dba o ich bezpieczeństwo przed dostępem osób trzecich.

14. Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć towar bez żadnych wad. Towar sprzedawany jest tylko i wyłącznie nowy, a dodatkowo dokładnie sprawdzany przed wysyłką do Klienta.

Reklamacje i zwroty:

1. Klient ma prawo do reklamacji zakupionych w sklepie produktów. W tym celu należy wykonać dokładny opis wykrytej wady, odesłać produkt wraz z oryginalnym opakowaniem i akcesoriami na nasz adres. Do przesyłki należy załączyć dane do wysyłki nowego towaru. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 21 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. Producenci udzielają gwarancji tylko na wady techniczne wynikłe w procesie produkcji. Gwarancja nie obejmuje oszkodzeń wynikających ze nieodpowiedniego stosowania produktów. W reklamacji proszę podać takie dane jak: imię i nazwisko, adres, e-mail lub telefon oraz informację czy produkt ma zostać wymieniony na nowy czy mamy dokonać zwrotu pieniędzy.

2. Przyjmujemy zwroty towaru bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od momentu dostarczenia zamówienia. Towar musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, nie może być w żaden sposób uszkodzony oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Wraz ze zwrotem należy przesłać numer konta i dane do przelewu. Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku zakupów hurtowych dokonywanych między przedsiębiorcami zgodnie z ogólnymi przepisami prawa.

3. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i powstania wady produktu, dostarczamy nowy towar w możliwie najszybszym terminie. W przypadku braku danego produktu Klient otrzyma zwrot kwoty za dany produkt oraz zwrot kosztu dostawy.

4. W przypadku zwrotu towaru, nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz adres za pobraniem. Zwrot pieniędzy wykonywany jest tylko i wyłącznie przelewem na konto podane przez Klienta.

5. W przypadku zwrotu towaru sklep nie ponosi kosztu odesłania produktu przez Klienta.

6. Adres do zwrotów: Soczewkomania.pl Uczniowska 21/115 58-316 Wałbrzych

7. Klient posiada możliwość pozasądowego sposobu rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Wałbrzychu. Informacje znajdują się pod adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Dalej